tiistai 14. syyskuuta 2010

Kiireellinen virka-apupyyntö poliisihallitukselle











----- Original Message -----
From: Erkki Aho
To: kirjaamo@intermin.fi ; kirjaamo@okv.fi ; tutkinta.vksv@oikeus.fi ; tuija.brax@om.fi
Cc: Mantila, Markku
Sent: Tuesday, September 14, 2010 7:53 AM
Subject: Kiireelllinen virka-apupyyntö

Olen pyytänyt Ylivieskan käräjäoikeudesta tuomion 10/1034 kaikki pöytäkirjat ja todistusaineistot ja muun asian käsittelyssä olleen materiaalin. Tässä sähköpostini Ylivieska-Raahen käräjäoikeudelle.

----- Original Message -----

From: Erkki Aho

To: ylivieska-raahe.ko@oikeus.fi

Sent: Monday, September 06, 2010 6:41 PM

Subject: KIIREELLINEN

Pyydän käräjäoikeutta lähettämään minulle ensi tilassa kaikki asiaani koskevat pöytäkirjat sekä todistusaineistot ja yleensäkin kaiken sen materiaalin mitä asiani käsittelyssä on ollut jatkotoimenpiteitä varten.

Kalajoella 6.9.2010 Erkki Aho Kalajoen kaupunginvaltuuston varapuheenjohtaja

Ylivieskan käräjäoikeus ei ole toimittanut minulle tuota materiaalia ja siksi pyydän asiassa virka-apua poliisihallitukselta. En luota Ylivieskan poliisin toimintaan, koska Ylivieskan poliisin Raimo Ollilan on syytä epäillä olevan rikoksissa vahvasti mukana.

Olen pyytänyt tutkinnanjohtajalta Tapani Tasannolta myös kaiken meteriaalin, mikä oli esitutkintaan toimitettu. Tapani Tasanto on lähettänyt minulle vain osan tuosta materiaalista. Pyydän poliisihallitukselta virka-apua jotta Tapani Tasanto toimittaa minulle kaiken materiaalin mikä on tuon asian tutkinnassa toimitettu hänelle tutkittavaksi.

Pyydän virka-apua myös syyttäjä Esa Mustonen toimittaa kaikki se asiakirjamateriaalin mikä on toimitettu syyttäjälle niin Ylivieskan käräjäoikeuden asiassa 10/ 1034 kuin Raahen käräjäoikeuden 19.8.2008 käsitellyssä asiassa.

Pyydän toimittamaan Poliisihallitus toimittaa minulle tuon kaiken materiaalin viimeistään perjantaina 17.9.2008. Kysymys on siis käräjäoikeuden tuomari Jaakko Raittilan, tutkinnanjohtaja Tapani Tasannon ja syyttäjä Esa Mustosen toimittamasta materiaalista. Asiakirjamateriaalin voi toimittaa osoitteeseen Erkki Aho Plassintie 39 A 3 85100 Kalajoki.

Kalajoella 14.09.2010 Erkki Aho Kalajoen kaupunginvaltuuston varapuheenjohtaja

Ei kommentteja: