tiistai 24. helmikuuta 2015

Ylivieskan oikeusaputoimisto kieltäytyy antamasta oikeusapua Erkki Aholle

Oikeusministeriö

Tiina Astola

Ylivieskan oikeusaputoimisto toistuvasti vuosikausia on kieltäytynt antamasta oikeusapua minulle kun pitää tehdä tuomioiden purkuhakemus korkeimmalle oikeudelle. Pyydän, että oikeusministeriö järjestää minulle oikeusavun, koska minulla on oikeusapuun lain mukainen oikeus. Korkein oikeus edellyttää että tuomioiden purkuhakemus on tehty oikeudenkäymiskaaren 15 luvun 1 §:n 4 mom3ntin mukaan.

Tuomoiden purkuhakemuksen asiat ovat tässä

Olen lähettänyt poliisille seuraavan virka-apupyynnön, koska ylikomisario Ilkka Piispanen kieltäytyi asiassa.

From: Erkki Aho
Sent: Monday, February 23, 2015 12:02 PM
Subject: kiireellinen

VIRKA-APUPYYNTÖ
Pyydän poliisia pikaisesti selvittämään kaikki ne rikostutkintapyynnöt, joissa tutkinnanjohtajana on ollut Raimo Ollila. Päätöksen numero ja tehty päätös riittää. Tarvitsen myös kaikki ne päätökset joissa tutkintapyynnön tekijänä on ollut Erkki Aho tai Heino Virta.
Pyydän poliisia pikaisesti selvittämään kaikki ne minua tai yritystoimintaani koskevat oikeudenpäätökset, joissa syyttäjänä on ollut Sulo Heiskari tai Esa Mustonen. Päätöksen numero ja päätös riittää.
Tarvitsen asiakirjat tuomioiden purkua varten korkeimmassa oikeudessa. ASIA ON KIIREELLINEN.
Erkki Aho
044-3025948

Kalajoella 24.02.2015

Erkki Aho

Kalajoen kaupunginvaltuutettu 7.s. kausi

Ei kommentteja: