sunnuntai 16. elokuuta 2015

Rikosilmoitus velallisen epärehellisyydestä

Kuva Kalajoki-näyttelystä, jossa on pääministeri Juha Sipilän muotokuva sekä rautiolaisten tohtoreiden muotokuvia.

Tein rikosilmoituksen velallisen epärehellisyydestä ja haluan katsoa kuinka pitkälle valtion rikollinen toiminta menee.

From: Erkki Aho
Sent: Monday, August 10, 2015 10:12 AM

Subject: Pyydetty palaute

Perussuomalaiset ministerit ja poliisiylijohtaja ovat esittäneet toiveen kansalaisten palautteesta. Lähetän tämän palautteen tiedoksi ja toimenpiteitä varten myös pääministeri Juha Sipilälle ja poliisiministeri Petteri Orvolle.
Tässä on minun palautteeni johon toivon pikaista oikeudenmukaista ratkaisua.
Olen joutunut kärsimään Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta neljä konkurssia sekä 75 päivän ehdottoman vankeustuomion. Olen joutunut järkyttävien ihmisoikeusrikosten kohteeksi puolustaessani laillisia oikeuksiani. Asia selviää näistä linkeistä:

Ei armoa, vaan oikeutta – valtiopetos on tosiasia

Poliisiylijohtaja Seppo Kolehmainen

Ihmisoikeusrikokset
Erikoinen isänpäivä – tapon yritys
http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.fi/2008/11/erikoinen-isnpiv-tapon-yritys.html
Minulta on estetty yritystoiminta yli 20 vuoden ajan ja olen ollut luottokelvoton yli 20 vuotta. Olen hirvittävän vääryyden kohteena joutunut taistelemaan elämästä ankaran liikunnan ja massiivisen terapian avulla. Tämä terapia on tässä

Rakastan kotiseutuani ja olen kirjoittanut lukuisia juttuja kotiseudun historiasta. Olen organisoinut Kalajoki-näyttelyn tuleville sukupolville eläväksi muistoksi Kalajoen historiasta.

Olen rahoittanut näyttelyn 400 euron työttömyyskorvauksilla ja nyt eläkkeellä ollessani rikollisesti ulosmitatulla eläkkeelläni. Näyttelyn kustannuksissa ei ole auttaneet rikkaat läheiset eivätkä yhteiskunnallisesti kaukaiset yhteisöt. Olen tehnyt kaikki omalla rahalla. Olen syyllistynyt tässä velallisen epärehellisyyteen, koska en ole ilmoittanut tätä menettelyä rikollisesti toimivalle ulosottoviranomaiselle. Ulosottoviranomainen toimii siksi rikollisesti, koska ulosottoviranomainen varmasti tietää, että ulosottosaatavat on saatu aikaan rikollisesti.

Nyt olen sairastunut pitkäaikaisen stressin seurauksena vakavaan syömään joten rikostutkinnan asiassa on syytä aloittaa mahdollisimman nopeasti ennen kuolemaani.

Kalajoella 10.08.2015

Erkki Aho
kaupunginvaltuutettu

Ei kommentteja: