keskiviikko 25. marraskuuta 2009

Suunnitelmallinen törkeä rikos

Kun verrataan kiinteistöjen kauppasopimuksen allekirjoituksia, niin ne herättävät huomiota. Tässä kauppasopimuksessa oleva kaupanvahvistaja Sulo Heiskarin allekirjoitus






ja tässä syyttäjä Sulo Heiskarin omakätinen allekirjoitus. Herää kysymys kuka väärensi kaupanvahvistajan nimikirjoituksen?













Tässä on myyjän eli väliaikaisen pesänhoitajan Hannu Maskosen allekirjoitus. Ennen kuolemaansa Hannu Maskonen esitti minulle, että maksaisin hänelle 10 000 markkaa ja jättäisin asioiden penkomisen, niin hän ei hakisi minua henkilökohtaiseen konkurssiin. Minä sanoin, että minä olen varmasti oikeassa ja jatkan asioiden selvittämistä.

On syytä epäillä, että Hannu Maskonen väärensi Sulo Heiskarin nimen. Hannu Maskonen haki minut varattoman henkilön henkilökohtaiseen konkurssiin ja sen jälkeen hän putosi ulkomailla parvekkeelta ja kuoli. Lähetin silloin valtakunnansyyttäjä Matti Kuusimäelle seuraavan kirjeen:



















Sunnuntaina 15.11.2009 juttelin Arto Ranta-Ylitalon kanssa lentopallo-ottelun aikana. Arto kertoi, että syyttäjä Sulo Heiskari oli soittanut hänelle ”vihaisen painostussoiton”, mutta hän oli sanonut, että hän on KRP:lle antanut lausunnon, mikä pitää paikkansa. Hän ei ole ollut paikalla Oulussa, kun kiinteistön kauppakirjat on allekirjoitettu. Arto Ranta-Ylitalo oli merkitty kaupanvahvistajan kutsumaksi todistajaksi kiinteistökaupassa. Painostussoitto osoittaa, että Heiskari oli tietoinen nimensä väärennöksestä ja että kysymyksessä oli suunnitelmallinen törkeä rikos.

Ei kommentteja: