torstai 18. toukokuuta 2017

Laskun riitautus



Ylivieska-Raahen käräjäoikeus on laittanut minulle 261,00 euron laskun todistusaineiston monistamisesta. Laskun eräpäivä on 06.06.2017. Minä riitautan laskun – siis en hyväksy tuota laskua, koska se on aiheeton lasku. Minä vien asian oikeuskäsittelyyn. Ylivieska-Raahen käräjäoikeus ei voi käsitellä asiaa, koska se on asianosainen. Ylivieska-Raahen käräjäoikeudelle ei ole ollut mitään lakiin perustuvaa oikeutta olla palauttamatta minulle käräjäoikeuteen toimittamaani todistusaineistoa.


Olen toimittanut aikanaan tuon todistusaineiston Ylivieska-Raahen käräjäoikeuteen, mutta käräjäoikeus ei hyväksynyt todistusaineistoa , mutta ei myöskään suostunut palauttamaan sitä minulle. Nyt lukuisien pyyntöjen jälkeen käräjäoikeus suostui palauttamaan todistusaineiston.
Ylivieska-Raahen käräjäoikeuden monistama todistusaineisto todistaa, että olen syytön kaikkiin niihin rikoksiin mistä minut on tuomittu, siis neljä konkurssi, yksi 75 päivän ehdoton vankeustuomio, mikä muutettiin ehdonalaiseksi sekä lukuisia kunnianloukkaustuomioita. Kaikki tuomiot on saatu rikoksilla aikaan.






Ei kommentteja: