maanantai 3. maaliskuuta 2014

Avoisat tiedotusvälineiden edustajat



From: Erkki Aho
Sent: Monday, March 3, 2014 10:32 AM
Subject: Arvoisat tiedotusvälineiden edustajat
 

Arvoista tiedotusvälineiden edustajat

Kuka on Erkki Aho?

PR-talojen markkinoilta poistaminen
( valitettavasti linkit eivät aukea tässä, mutta
täältä löytyy toimivat linkit)
http://www.erkkiaho.com/blogarchive/200.htm

Puolustaessani oikeuksiani olen joutunut törkeiden ihmisoikeusrikosten kohteeksi

Erikoinen isänpäivä – tapon yritys
http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.fi/2008/11/erikoinen-isnpiv-tapon-yritys.html
Suullinen todistus asioista löytyy tästä

Hätähuuto Suomesta
Olen pyytänyt valtiosyyttäjä Anssi Hiivalalta audienssia jolloin voin luovuttaa kirjallisen todistusaineiston asiassa
Olen pyytänyt korkeinta oikeutta purkamaan kaikki minua ja yritystoimintaani koskevat oikeuksien väärät päätökset, mutta korkein oikeus ei ole purkanut päätöksiä, koska purkuhakemuksen olen tehnyt itse eikä oikeudenkäymiskaaren edellyttämä lainoppinut henkilö tai virkamies


Koko prosessi löytyy täältä

Pyydän, että tiedotusvälineet aukaisevat tämän laajan rikosprosessin, jota poliisit, syyttäjät ja oikeuslaitos peittelevät ja piilottelevat.
Kalajoella 03.03.2014
Erkki Aho
Kalajoen kaupunginvaltuuston jäsen 7.s kausi
044-3025948

Ei kommentteja: